5 лютого 2017 р.



Структура  уроку – тренінгу

І. Вступна частина.
1.Знайомство
Мета: сприяти знайомству учасників за допомогою: особистих речей, в процесі виконання спільної справи, переживання якоїсь ситуації, створення комфортної атмосфери для подальшої роботи.
2. Очікування
Мета: сформувати свої висловлювання про очікування від уроку тренінгу, що намагається дізнатися та навчиться.
3. Створення або повторення правил роботи на уроці, роботи в групі.
Мета: забезпечення сприятливої атмосфери для навчання.

ІІ. Основна частина.
1.Теоретична (міні - лекція,    бесіда,   диспут, презентація, дебати)
Невелика за обсягом теоретична інформація дає змогу учасникам сформувати певну структуру, в яку вони закладатимуть свої ідеї, узагальнуватимуть свій досвід. Говорити треба простою і зрозумілою мовою, недовго. Важливо не перетворювати викладений матеріал на лекцію, а намагатись залучати всіх членів групи до обговорення основних моментів запропонованої теорії. 
2.Практична (мозковий штурм,  робота в парах,     тести,  ігри в    групах)
Дає змогу всім учасникам діяти, практикувати навички співробвтництва, міжособистісного спілкування, обмін інформацією.

ІІІ. Заключна частина.
1.Рефлексія(обговорення). Підведення підсумків
Мета:забезпечити зворотній зв'язок щодо основних моментів вивченого матеріалу. Зворотній зв’язок з очікуванням.
2.Прощання
Мета: забезпечити гарний настрій по завершенню тренінгу (компліменти, посмішки, побажання)
Вправи рухавки
Рухові вправи є обов'язковою частиною будь-якого тренінгу. Окрім того, що вони активізують психофізіологічні процеси організму, підвищують увагу учасників, сприяють створенню невимушеної довірливої атмосфери тренінгу, певні рухавки демонструють  форми й методи фізичної активності, які варто застосовувати в житті постійно.
Рухові вправи можуть виконуватися в різних формах - у парах; усіма учасниками групи, які стоять колом; усіма учасниками групи, які хаотично пересуваються в приміщенні тощо. Основне завдання тренера щодо рухавок - дати учасникам чітку інструкцію та стежити за дотриманням умов безпеки під час виконання вправ.

Немає коментарів:

Дописати коментар