15 листопада 2019 р.


Обласний семінар-практикум для методистів із основ здоров’я.

Методичні аспекти реалізації понятійної та діяльнісної складових курсу «Основи здоров’я»

       12 листопада 2019 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний семінар-практикум для методистів із основ здоров’я районних (міських) методичних кабінетів, ОТГ на тему: «Методичні аспекти реалізації понятійної та діяльнісної складових курсу «Основи здоров’я», з досвіду роботи методичних установ та педагогічних колективів закладів освіти міста Кременець».
      Підсумки семінару було підведено за круглим столом на тему: «Особистісне та професійне зростання учителя основ здоров’я.
      Педагоги Кременеччини фахово та креативно продемонстрували свою майстерність на семінарі, чим викликали позитивні відгуки присутніх колег.









 


Немає коментарів:

Дописати коментар