29 березня 2016 р.

Мій блог святкує ювілей!

 


Сьогодні я відсвяткувала 1 рік відтоді, як поділилася з Вами першим постом.

Не хочу Вас завантажувати статистикою, але мені приємно, що мій блог відвідало більше 9 тис. гостей із різних країн світу, а також я знайшла нових друзів ))

Протягом року я ділилася із Вами своїми напрацюваннями, майстер-класами, успіхами у роботі, а також результатами праці своїх вихованців та їх досягненнями.

У майбутньому я буду старатися зробити свій блог більш  яскравим, цікавішим, та наповнити його новими ідеями, розробками та іншою інформацією, яка буде корисною для школярів, учителів та відвідувачів.

На заключення, мені хотілося б ще раз подякувати всім читачам та гостям блогу . Саме завдяки Вам цей проект існує і буде розвиватися !



Немає коментарів:

Дописати коментар