3 серпня 2015 р.



Декупаж.

 

У наш час, з’явилось багато нових видів рукоділля, з’явилося мистецтво  handmade – створення виробів своїми руками.
Сьогодні хенд-мейд стає надзвичайно популярним. Займатися творчістю сьогодні цікаво і модно. Куди не глянь, кожен другий шиє, вишиває, клеїть і майструє. Непомітно сам спокушаєшся зробити що-небудь гарне і бажано корисне.
Переглядаючи в інтернеті сайт з рукоділля, я натрапила на дуже красиво оформлені вироби в техніці декупаж. Для мене ця техніка здалася дуже цікавою і я вирішила докладніше її вивчити і спробувати свої власні сили.
Декупаж має довгу і чарівну історію, яка веде нас у минуле через різноманітність стилів і країн.
Серед знаменитостей, які захоплювалися декупажем - Марія Антуанетта, Мадам де Помпадур, Лорд Байрон, Денді Бруммеля, Матісс і Пікассо.
Декупаж  (від фр. decouper вирізати з паперу) — декоративна техніка по тканині, склу, дереву (та інших поверхнях), що полягає у вирізуванні візерунків із різних матеріалів та наклеюванні їх на поверхню, що декорується. Техніка декорування за допомогою аплікації, яка імітує художній розпис.

Мені дуже сподобалася ця техніка і я близько двох років стараюся прикрашати вироби та створювати подарунки у техніці декупаж.
Результати моєї праці. 

 Кухонні доски.


                                                             Ваза "Пташиний рай"

Декоративна тарілка з імітацією кракелюру.
                                                        Обкладинка для паспорта.


                                                                              Ключниця






Немає коментарів:

Дописати коментар