Структура уроку – тренінгу
І. Вступна частина.
1.Знайомство
Мета:
сприяти знайомству учасників за допомогою: особистих речей, в процесі виконання
спільної справи, переживання якоїсь ситуації, створення комфортної атмосфери
для подальшої роботи.
2. Очікування
Мета:
сформувати свої висловлювання про очікування від уроку тренінгу, що намагається
дізнатися та навчиться.
3. Створення або повторення правил роботи на уроці,
роботи в групі.
Мета:
забезпечення сприятливої атмосфери для навчання.
ІІ. Основна частина.
1.Теоретична (міні - лекція,
бесіда, диспут, презентація, дебати)
Невелика за
обсягом теоретична інформація дає змогу учасникам сформувати певну структуру, в
яку вони закладатимуть свої ідеї, узагальнуватимуть свій досвід. Говорити треба
простою і зрозумілою мовою, недовго. Важливо не перетворювати викладений
матеріал на лекцію, а намагатись залучати всіх членів групи до обговорення
основних моментів запропонованої теорії.
2.Практична (мозковий штурм, робота в
парах, тести, ігри в групах)
Дає змогу
всім учасникам діяти, практикувати навички співробвтництва, міжособистісного
спілкування, обмін інформацією.
ІІІ. Заключна частина.
1.Рефлексія(обговорення). Підведення підсумків
Мета:забезпечити
зворотній зв'язок щодо основних моментів вивченого матеріалу. Зворотній зв’язок
з очікуванням.
2.Прощання
Мета:
забезпечити гарний настрій по завершенню тренінгу (компліменти, посмішки,
побажання)
Вправи рухавки
Рухові вправи є обов'язковою частиною будь-якого
тренінгу. Окрім того, що вони активізують психофізіологічні процеси організму,
підвищують увагу учасників, сприяють створенню невимушеної довірливої атмосфери
тренінгу, певні рухавки демонструють форми й методи фізичної активності,
які варто застосовувати в житті постійно.
Рухові вправи можуть виконуватися в різних формах - у
парах; усіма учасниками групи, які стоять колом; усіма учасниками групи, які
хаотично пересуваються в приміщенні тощо. Основне завдання тренера щодо рухавок
- дати учасникам чітку інструкцію та стежити за дотриманням умов безпеки під
час виконання вправ.
Немає коментарів:
Дописати коментар